Saturday, April 23, 2011

Detox ~ Day 1 (lost 1 kg)

Hari ini saya memulakan detox hari pertama..  Yeah.. so far so good. 10-days detox for master clean my body. Insya-allah.. Tak susah pun, yang penting ada kesungguhan.. harapan ku semangat ini tidak luntur sebelum waktunya...

- gi toilet 4-5 kali. OK aje taklah kata sangat sakit perut mcm minum air teh orang kg tu. biasa-biasa aje. tp stool tu memang hitam abis... agaknya itulah toksin2 yang terkumpul dalam badan aku.

- selepas 2 kali minum air ramuan detox , 4 kali gi toilet, aku saja2 pergi timbang. hmm.... biar betul?? biar betul?? angka dah berganjak kurang satu kg... biar betul? baru halfday aku berdetox ni. wahh ni betul2 jadi pembakar semangat. tak boleh main2 ni .. kena serious... aku takut kantoi aje, tak sampai 10 hari aku tewas. tp bila nampak berat kali ni, ia betul2 menaikkan semangat aku.

- tak letih langsung, kdg2 perut mcm lapar jugak tp bnyk minum air kosong, air detox tu aje dah beri tenaga kembali. so aku  bertenaga dari pagi sampai ke malam.

Alhamdulillah.. kita tunggu update esok ek.. so fast, so effective, yet tak melaparkan perut! I likeeee...!

No comments:

Post a Comment